close

 

 

 

 

 

 

 

 

The Difference Between Palliative Care and Hospice

Both palliative care and hospice care provide comfort. But palliative care can begin at diagnosis, and at the same time as treatment. Hospice care begins after treatment of the disease is stopped and when it is clear that the person is not going to survive the illness.

Hospice care is most often offered only when the person is expected to live 6 months or less.

copied from:https://medlineplus.gov/ency/patientinstructions/000536.htm

阿屁在上星期6/25/2021針灸被醫生發現肚子也有腫瘤* 還不少

唉  我寶貝屁  醫生不建議開刀  因為阿屁的癌症不是有有在腹部  有肺有肝  還可能有其他

 

*想說阿屁上次抽腹水是5/12 肚子摸起來還好  但就不知道是不是該抽了   也請醫生照X光看看她的肺跟肝 沒想到看到肚子一堆腫瘤

到底是不是惡性的也不用看了  

 

在貓生命可能得快終了  我是用我自己的想法 :"如果是我  我會想怎麼做?"來做判斷

arrow
arrow
    全站熱搜

    SnowAngel 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()